.:: مشاوران پاسارگاد، مجری خدمات اداری و بازرگانی ::.

 

راهنماي رتبه

راهنماي رتبه
 
بيش از يکدهه تجربه موفق در زمينه موافقت اصولي و طرحهاي توجيهي فني ، مالي و اقتصادي جهت اخذ تسهيلات بانكي اطمينانيست که در انجام امور محوله شما ارائه خواهد شد  طرحهاي توجيهي فني مالي اقتصادي جهت اخذ تسهيلات بانکي تجربه انجام دادن بيش از 680 فقره طرح توجيهي در زمينه هاي مختلف و اخذ مصوبه هاي طرحهاي زود بازده / پربازده / صندوق ذخيره ارزي / صندوق ضمانت صادارات ايران / طرحهاي اشتغالزايي وزارت كار / طرح توسعه محل كارخانه /طرح خريد،جايگزيني،توسعه ماشين آلات / طرح خريد انشعابات ، تاسيسات و تجهيزات / طرح خريد مواد اوليه / طرح سرمايه در گردش/ و به طور كلي انجام طرحهاي توجيهي) بازرگاني،كشاورزي،خدماتي ،صنعتي،معدني،فرهنگي، ورزشي،عمراني) جهت اخذ وام بانكي به كليه بانكهاي كشور و موسسات مالي اعتباري ، سازمانها و وزارتخانه ها از قبيل وزارت صنايع و معادن جهت دريافت مجوز (جواز تاسيس،پروانه بهره برداري،مصوبه وام) و وزارت تعاون ، وزارت كار و امور اجتماعي ،سازمان آموزش فني و حرفه اي، وزارت جهادكشاورزي ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي ، وزارت مسكن و شهرسازي و ......
 لازم به ذكر است كه اين موسسه آمادگي خود را جهت انجام و ارائه طرح هاي توجيهي به كليه بانكها و وزارتخانه ها دفاعيات طرح هاي توجيهي ارائه شده را تا اتمام و اخذ مصوبه به مراجع ذيل ربط متعهد مي شود . همچنين يکي ديگر از فعاليتهاي ديگر اين موسسه اخذ موافقت اصولي از وزارت صنايع ميباشد .
 مطالعه بازار و طرح کسب و کار
 در دنياي رقابتي امروز که مهمترين مسئله سازمانها حفظ بقا ميباشد لازم است با مطالعه دقيق بازار و رقبا استراتژيهاي مناسبي اتخاذ گردد و مانند نقشه اي دقيق و حساب شده در دست سازمان باشد که بتواند راهگشا باشد . يک طرح کلي روشن براي موفقيت سازمانها در فروش يعني طرحي که تمام فعاليتهاي سازمان را نشان دهد .ميتوان گفت اين طرحها نوعي آمادگي براي سازمانها فراهم ميسازد و آمادگي کامل مشخصه حرفه اي هاست . اين طرحها نوعي شيوه تفکر از آينده به حال ميباشد .
 در اين نوع طرحها موارد ذيل مورد بررسي قرار ميگيرد :
 1-آرمانهاي کسب و کار2- بيان ماموريت سازمان 3- برنامه مديريتي و سازماندهي 4- مزيتهاي رقابتي 5- نمودار سازماني6- توصيف کسب و کار(معرفي کسب و کار - محصول يا خدمت و تحليل صنعت) 7-نقاط ضعف اساسي مدل کسب و کار 8- نقاط قوت اساسي 9-تهديدات قابل ملاحظه 10- فرصتهاي قابل ملاحظه 11-تحليل SWOT 12- برنامه بازار و بازاريابي 13- توصيف بازار 14- تحليل رقبا 15-استراتژي بازاريابي (1- استراتژي محصول 2- استراتژي مکان 3-استراتژي توزيع 4- استراتژي قيمت 5- استراتژي جذب مشتري )  16- برآورد ميزان تقاضاي بازار 17-برآورد ميزان توليد رفيا 18- برآورد سهم بازار و ميزان توليد 19- برنامه عملياتي (توليد) 20- توصيف محصولات وخدمات 21- تعيين هزينه هاي ثابت توليدي (زمين مورد نياز مساحت محوطه و ساختمان تجهيزات توليدي مورد نياز تجهيزات اداري مورد نياز وسايل نقليه مورد نياز وسايل کمک توليدي )22- تعيين هزينه هاي متغير توليدي (مواد اوليه مستقيم و غير مستقيم نيروي انساني مورد نياز سوخت و انرژي نگهداري و تعميرات ) 23- برنامه مالي ساليانه (سرمايه گذاري در گردش و ثابت ) منابع مالي مورد نياز24-محاسبه بهاي تمام شده درحال ظرفيت کامل 25- برآورد قيمت فروش 26- برآورد درآمد مورد انتظار 27- برآورد هزينه هاي فروش 28-صورتحساب سود و زيان ساليانه 29- جريان نقدينگي 30- پيش بيني ترازنامه ساليانه 31-تهيه گانت (برنامه مورد نياز طرح کسب و کار ) 32- تحليلهاي مالي(نقطه سر بسر نرخ بازگشت سرمايه نرخ بازده داخلي و....) 33- ريسکها و مفروضات اساسي

بازدید صفحه: 1070
 

 .:: بخش آنلاین ::.

   

 .:: لیست مشتریان ::.

 

مشاوران پاسارگاد،
لیست مشتریان
لیست مشتریان3
لیست مشتریان4
لیست مشتریان25
مشاوران پاسارگاد،
لیست مشتریان
لیست مشتریان3
لیست مشتریان4
لیست مشتریان25
اشرق پرداز

 

 .:: جستجو ::.

 
 

 .:: آمار بازدید سایت ::.

 

3

افراد آنلاین :

25

بازدید امروز :

59

بازدید دیروز :

14906

تعداد کل بازدید :